15 oktober 2008

Lediga dagar

Igår kom jag hem lite senare från jobbet, inte på grund av att jag jobbade över utan på grund av att trivselgruppen hade laddat för en ny aktivitet. Vi var kvar på jobbet och fick lite varor visade. Sedan fick vi handla - hur mycket vi ville. Innan vi åkte hem fick vi äppelpaj och vaniljsås. Vi har verkligen trevligt tillsammans. Jag är tacksam över mina jobbarkompisar. Det är så goa fina människor.
Ikväll har jag simmat. Det är så himla skönt att motionssimma i Lundbybadet. Då är det dämpad belysning, tända ljus och mysig musik. Dessutom kanske jag får lite muskler också.
Nu är jag och min sambo lediga i två dagar eftersom vi ska ha fest här på fredagkväll. Ni som läst min blogg tidigare vet ju redan att (nästan) alla på jobbet kommer hit då. Vi hinner förbereda i lugn och ro.
Mina gamla snälla föräldrar har bjudit oss och Ad på mat i morgon - ska bli trevligt. Jag blir så glad då jag får träffa mina barn.

Bilden här är från Oslo.

Inga kommentarer: