03 oktober 2008

Söderköping







Vad vackert det var i Söderköping! Det var helt otroligt att det fortfarande blommade så mycket vackra blommor som petunia, pelargoner, klematis och rosor trots att vi redan är i oktober.
På ledarutvecklingskursen var vi 20 chefer från olika verksamheter. Vi delades in i 4 grupper - jag hamnade in en bra grupp med sympatiska människor. Vi fick lära känna varandra och reflektera över vår roll som chef. I början kände jag mej obekväm men bestämde mej för att vara aktiv, engagerad och gilla läget och då kändes det genast bättre. Jag känner mej än så länge nöjd och jag tror att det kommer att ge mej styrka i min ganska ensamma roll på min arbetsplats.
Nu ska jag packa upp, städa lite, äta god mat i trevligt sällskap och bara ha det bra.
Trevlig helg!

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Vilka vackra bilder från mina hemtrakter.
Kram Lotta