27 oktober 2008

Underbara barn


Blev bjuden till mina barn igår på lite födelsedagsfirande. Egentligen hade jag ju redan fått allt som jag önskade mej - att få umgås med mina barn på min födelsedag. Igår fick jag fina paket. Ad. hade gjort en supergod kaka. Det var jättetrevligt att träffas och prata. Jag är stolt över att vara mamma till dessa underbara barn. Bilderna här är från igår.
Ännu en tuff måndag avklarad på jobbet. Jag försöker tillämpa mindfulness vilket är mycket bra. Det fungerar.
Idag har jag också haft möjlighet att träna ytterligare mindfulness d.v.s. Stanna upp - Observera - Acceptera - Släpp.
Nu önskar jag er alla som vill ha en bra vecka att ha en bra vecka!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Mindfulness..det är som ljuv musik i mina öron:)
Det är något som jag också lever efter.
Och vad härligt att bli uppskattad och uppmärksammad så, vännen. Av sina barn.
Kram!