01 september 2023

Börjar komma i ordning

I natt sov jag första natten här i min lägenhet, jag sov hela natten i nio timmar och vaknade utsövd och pigg i morse. 

Jag börjar komma i ordning i mitt nya hem =) Idag har jag packat upp massor, inte mycket kvar nu. Här på bilden ovan är mitt köksfönster.
 

Vardagsrummet börjar kännas mysigt. Tänk att mina möbler passar så bra här. Husen här i mitt område är byggda i början av 60-talet vilket ger en härlig och gedigen retro-känsla. Känner att jag trivs jättebra, både med lägenheten och med läget.

Tog en paus från flyttbestyren i eftermiddag och gick en promenad i fina vädret. När jag hade gått i tre minuter såg jag havet =)

Hästhagabergen som är ett friluftsområde ligger precis i närheten där jag bor. Här är det oslagbart vacker utsikt.

Här ser man Lilla Apelviken och Subbe Fyr.

Här är bloggerskan på Hästhagaberget, det är alltid lite blåsigt här men det gör inget, man vänjer sig.

Här har jag gått ner från berget, stannade en stund i Lilla Apelviken och njöt av friska vindar, havets brus och solljuset. Helt fantastiskt att bo så här nära hav och vacker natur.

Jag har packat upp min fin-kamera idag, äntligen, som jag har längtat efter den. Längtar efter att ta fina bilder nu. Har också packat upp kameran jag fick av Arwid och Lotta, tror att den är väldigt bra på inomhus-bilder.

Inga kommentarer: