09 september 2023

Sommar i september ☀️


Vilken jättefin, härlig och mysig dag idag. Efter frukost cyklade jag till centrum, bytte Läslustan-bok i bokhandeln och köpte kantareller på torget, då ringde Arwid och föreslog att vi skulle ses på stranden efter lunch och sedan middag hemma hos dem. Innan jag cyklade hem från staden köpte jag med lite gott fikabröd att ha på stranden i eftermiddag. 

Efter lunch packade jag strandväskan och cyklade till lilla Apelviken. Hittade en bra plats till oss på stranden. Sedan kom Arwid, Lotta, Lo och Tuva. Vi badade, lekte på stranden och fikade. Det kändes som mitt i sommaren ☀️ Efter några timmar på stranden cyklade vi hem till Arwid och familjen, där åt vi en underbart god middag tillsammans. Tog en bild på blombuketten som Lotta fick av mej för en vecka sedan när hon fyllde år. 

Så roligt och mysigt att kunna träffas lite spontant. Härligt att det är så fint väder att det går att bada och vara på stranden. 

Inga kommentarer: