19 september 2023

Promenad i friska vindar

Wow, vad det blåser i Varberg idag! Det blev en härlig promenad i eftermiddag med väldigt mycket frisk luft och ett dånande brus från de höga vågorna i havet.
 
Skönt att jag hann gå min motions-runda innan regnet kom.

Tre bilder samma motiv =) Lilla Apelviken eller Kåsa strand, det är samma plats.
Här passerar jag området vid Subbe Fyr. Det tog verkligen i med blåsten här och havet tryckte på för fullt, ett mäktigt skådespel av naturens krafter.
Härligt att få uppleva lite oväder ibland =) och som vanligt jätteskönt att komma ut och röra på sig i dagsljus.
Här är vägen tillbaka hem, över Hästhagaberget. 
Förutom promenad idag har jag varit och köpt några nya krukväxter samt en liten påse med jord som jag lyckades cykla hem med. Gjorde ett yoga-pass hemma på vardagsrumsgolvet. I morse kom två herrar och monterade plisségardinerna i mina fönster. Det blev väldigt fint! 
Ja, det var min dag, en riktigt bra dag.
Hoppas att du också haft en fin dag idag! 

Inga kommentarer: