30 september 2023

Godmorgon lördag!

I morse sov jag till c:a 07.30. Gick upp, gjorde morgon-kaffe och tände ljus. Satt sedan i soffan med kaffet och scrollade igenom några bloggar jag följer. Hörde ett vinande ljud från blåsten utanför. Kanske blir det en lördags-promenad mot stormigt hav idag.

Skönt att vakna på morgonen och känna att jag är frisk, med en känsla av hopp och glädje inför dagen idag och framtiden. 
Innan jag flyttade från huset, i staden där jag alltid bott, visste jag inte i förväg hur det skulle bli att bo i lägenhet i ny stad. Men... med stöd från min familj och med en känsla av att det kommer bli bra men annorlunda vågade jag lämna det gamla och ta emot det nya. Så tacksam för det!
Nu önskar jag alla mina fina blogg-besökare en toppen-helg! 
Kram till Er alla från Kerstin

Inga kommentarer: