06 augusti 2024

Dagens skörd och 100 000 besök

Här kommer dagens skörd från odlingslådan på bild. Nu är gurkan inlagd och grönsaker picklade. För övrigt är det mest sol och bad nu. Idag träffade jag Arwid och barnen på stranden vid 12-tiden. (Lotta har börjat jobba och hjälper små hallänningar och kanske även små göteborgare till världen.) Vi hade med lunch, badade och lekte i sanden. Fyra timmar senare var det dags att åka hem. Igår eftermiddag var jag på stranden, läste bok och badade. Bäst att passa på när det är sol och värme. Havet är ljuvligt skönt att bada i.
 
Idag passerade bloggen ett-hundra-tusen besök sedan start. Varje dag registreras antalet unika besökare och sedan räknas det ihop varje dag, vecka, månad och år. Jag vet inte vilka ni är som hälsar på här i bloggen förutom ni som berättat för mej att ni läser min blogg. Alla är lika välkomna, även ni som är anonyma. Häromdagen fick jag en kommentar i ett blogginlägg, blir alltid lika glad när det händer. Som jag skrivit tidigare är bloggen som en blandning av dagbok och fotoalbum.

Hoppas att alla ni därute också har det bra! Fortsätt vara snälla mot er själva och varandra!

Stor kram till Er alla från Kerstin 💛  

Inga kommentarer: