05 augusti 2024

Ny vecka och nya äventyr

Ny vecka och nya äventyr =) Har egentligen inget särskilt planerat förutom lite av varje som jag skrivit på min lista i köket. 

Igår eftermiddag var jag hos Arwid och familjen, Adam var där också. Vi tittade på pingisfinalen tillsammans, även lek och mys med Lo och Tuva.

När finalen var slut bokade Arwid en vinter-resa till oss allesammans =) 

Sedan var det dags för Adam att åka hem till sig i Göteborg och jag cyklade hem till mig.

Idag har jag gått min motionsrunda som jag avslutade med ett fotbad i havet. När jag kom hem var det dags att göra lunch och jag lyssnade samtidigt på Sommar i P1. Lyssnade på Markus Torgebys sommarprat, han berättade bl.a. om hur det var att bo ensam i skogen i fyra år och finna sitt lugn i naturen. Intressant, vackert och gripande. Tycker om att lyssna på människor som vågat följa sitt hjärta eller magkänslan utan att veta hur det kommer gå. Även intressant att höra honom berätta om naturens läkande kraft.

Bilderna på blommorna är tagna i Arwids och Lottas trädgård

Inga kommentarer: