11 december 2009

Barn och jul


Idag har jag träffat den lilla nyfödda och t.om. fått hålla i henne. Så liten och såååå söt och bara en vecka gammal! Mor och barn var på jobbet och hälsade på. Det var så roligt att träffas och att se att båda två mådde bra.

Nu är julafton färdigplanerad och det känns skönt att veta hur det blir. Har pratat med både A och A idag och kommit fram till att så här blir julafton 2009:
  • J åker iväg och tar hand om primärvårdsjourfallen 8 - 15
  • A och A kommer hem till mej på frukost
  • Vi äter lunch hos mina föräldrar tillsammans med min äldsta syster och hennes familj
  • Mina barn fortsätter sedan julfirandet tillsammans med sin pappa, farmor och farfar m.fl.
  • Jag fortsätter sedan julafton hemma med min älskade J   

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Det är ett pussel att se till att alla kan träffa alla under jul-♥- Det viktigaste är att ingen sitter ensam som jag ser det!

promenader på landet sa...

Låter som en toppenbra julafton!! Hoppas vi kan gå en sväng i morgon jag kan bäst framåt kvällen. Kram Ia